Maja Mišon, broškolinifini – če še ne sedite njenemu IG profilu, je skrajni čas, da pokukate tja. V družbi pisanih in simpatičnih kitov, prikupnih muck s pisanimi pentljicami in povednih, barvno usklajenih fotografij, ki polepšajo dan in dajo modni nasvet.
Kaj vas je gnalo k ustvarjanju?
Prve broške sem izdelala čisto po naključju, potem ko sem za darilo dobila knjigo, v kateri so bila navodila za izdelavo medvedka iz filca. Mislila sem si, da bi bilo fino imeti tako broško, in tako sem začela. Prvi medvedki niso bili dovolj dobri, no ja, ne prav lepi, ampak sem vztrajala … Ko pa ti uspe in vidiš, da je ljudem všeč, delaš še z večjim veseljem in dobiš nov zagon in nove ideje (nekatere se uresničijo, precej pa jih ostane v glavi ).
Kdaj ustvarjate? Vsak dan, ob koncu tedna, po navdihu?
Moji izdelki so vse bolj prepoznavni, tako da se je ustvarjalni čas raztegnil kar na vsak dan, nove ideje najraje skiciram zvečer, ko se vse umiri.
Kaj vas navdihuje – narava, študij, knjige, revije, družina? Imate pri ustvarjanju kake vzornike?
Omembe vrednih vzornikov nimam. Največkrat se prepuščam trenutkom ter navdih za ustvarjanje črpam iz vsakdanjika.
Oblikujete tudi dodatke za dom. Ali smo Slovenci dobri potrošniki dodatkov za dom? Jih znamo menjati glede na letni čas ali bližajoče se praznike? Spomnim se časov, ko so naše babice za praznike kupovale nove zavese ali prte. Kako vi gledate na to in kdaj se sami lotite sprememb?
Tovrstno razmišljanje se pri nas počasi spreminja in Slovenci si – kolikor nam pač dopušča kriza – privoščimo vse več dodatkov za dom. Res pa se je v zadnjih letih močno povečala tudi ponudba tovrstnih izdelkov. Sama zelo rada spreminjam dom v skladu z letnimi časi. Spremembe so sicer majhne (npr. jeseni naberem listje in ga obesim na vejo pod stropom dnevne sobe, pozimi listje zamenjajo snežinke, sveče in obvezen vonj doma pečenih piškotov, pomladi pridejo ptički …), ampak brez njih ne gre, saj naredijo pravo vzdušje.
Imate čudovit Instagram profil. Kako pri svojem delu, življenju in ustvarjanju občutite vpliv družabnih medijev?
Hvala za pohvalo. Me veseli, da je všečen in opazen. Pravzaprav si ne dovolim prevelikega vpliva tovrstnih medijev, res pa oko potuje in spremlja, tako da verjetno podzavestni vpliv hote ali nehote obstaja. Hkrati pa so družabni mediji odlični za promocijo in predstavitev izdelkov, saj so z IG (hvala, Eva, da si me k temu spodbudila) Broškolini fini veliko bolj prepoznavni.
Kje se vidite čez deset let?
O prihodnosti ne razmišljam preveč. Raje vzamem današnji trenutek in se mu prepustim.
Želim pa si, da bi se Broškolini fini še naprej razvijali in da nekatere ideje ne bi ostale zgolj v glavi.
Fotografije: Klemen Brumec