Milano 2013 – pohištvo, svetila, športna oblačila, design: Tom Dixon

Tom Dixon in njegov dizajn, ki prerase v klasiko oblikovanja.

Tom Dixon je svojo blagovno znamko ustanovil pred dobrimi desetimi leti, njegovi izdelki pa nosijo pečat brezčasnosti. Prepoznaven je po ustvarjanju svetil ter po posameznih kosih pohištva, na milanskem sejmu pa predstavlja tudi kolekcijo športnih oblačil.

 

 

Letos je Dixon svoje kolekcije posvetil mineralom in kontrastu med surovo in obdelano kovino. Nasploh zelo pogosto poseže po kovini, pa naj bo to baker, aluminij, medenina ali jeklo.

 

 

Z natančnim oblikovanjem se poigrava z materiali in oblikami, ki se potem prelivajo v sence v prostoru.

 

 

Kolekcija Gem je posvečena svetu mineralov, oblike svetil, mizic in ogledal se nas odvedejo na stopnjo pred obdelavo surovin.

 

 

Kolekcijo Lustre izdelujejo v nizozemskem družinskem podjetju. Svetila iz keramike obdelajo z glazuro, ki vsebuje kovinske primesi. Zato so vsi izdelki unikatni in se oddaljujejo od strogo tovarniškega koncepta serijskega proizvoda.

 

 

Kolekcija Beat sodi med prodajne uspešnice blagovne znamke Tom Dixon. Kontrast med črno zunanjostjo in zlato bleščečo notranjostjo je osupljiv.

 

 

 

Iz partnerstva z Megamanom je izšla kolekcija svetil Cell, ki se navdihuje pri oblikah čebeljega satja.

 

Brezčasno oblikovanje nastaja s povzemanjem preprostih, prvinskih oblik in retro prijemov. Tom Dixon je blagovna znamka, za katero se radi odločajo vrhunski gostinski lokali. Kolekcija Eclectic.

Miza Mass

 

V njihovih prostorih bomo naleteli na zanimive postavitve Dixonovih proizvodov, ki se s svojim modernističnim pridihom zlahka vključijo tako v najbolj urbano dekadentne ureditve kot v klasične ambiente. Navdihujoče.

 

Bar in restavracija The Collection, London

 

Restavracija kraljevske akademije

Barbecoa, gostinski lokal Jamieja Oliverja v Londonu

 Na milanskem sejmu je Dixon posnel kratek intervju, v katerem na kratko opiše svoj razstavni prostor in delo.

Foto: Tom Dixon