La Viva Vera za Equa

Ekološke stekleničke z zanimivim oblikovanjem.

Blogerki Veronika in Živa sta za EQUA oblikovali čisto svojo stekleničko. Izhajali sta iz tradicionalnih slovenskih vzorcev ter jih predstavili v sodobni preobleki. Pravzaprav bodo stekleničke na voljo, če bosta do 15. novembra zbrali vsaj 150 naročil zanje. Čimprej naroči svojo – klikni sem.

 

 

Dizajn stekleničk temelji na skrbno izdelani zasnovi, ki izhaja iz obuditve tradicionalnih slovenskih vzorcev, ovitih v moderno preobleko. »Vzorce sva želeli predstaviti na sodoben način, vendar je iz njih še vedno mogoče razbrati tisti tradicionalni slovenski vzorec,« opisujeta svoj navdih Veronika in Živa.

 

 

 

S »crowdfunding« do novega izdelka sta Blogerki Lavivavera v sodelovanju z mladim slovenskim zagonskim podjetjem za blagovno znamko EQUA oblikovali svojo ekološko stekleničko za vodo, katere dizajn izhaja iz želje predstaviti tradicionalne slovenske vzorce na moderen način. Veronika in Živa sta zasnovali lastno kolekcijo stekleničk EQUA s popolnoma novim dizajnom. Medsebojno sodelovanje temelji na načelu »crowdfundinga«, kar pomeni, da se bo uresničilo šele, ko bosta prek bloga zbrali najmanj 150 prednaročil, v nasprotnem primeru projekt ne bo zaživel. Projekt je zasnovan celostno in temeljito in ga od uresničitve loči le še zbrana zadostno število prednaročil.

 

 

Mladi nadobudnici lahko podprete tako, da se zgodbo projekta seznanite na blogu Lavivavera in oddate svoje prednaročilo za stekleničke z ustreznim obrazcem. Anže Miklavec, zastopnik blagovne znamke Equa, dodaja: „Crowdfunding je koncept, s katerim podjetniki lahko preverimo odziv trga, poleg tega pa oblikovalcem pomagamo, da svoje ideje in izdelke pripeljejo do uresničitve. Poleg tega prednaročila omogočajo dodano vrednost tudi strankam, saj te tako prve pridejo do ekskluzivnega izdelka. Med najbolj znanimi platformami, ki omogočajo crowdfunding, sta Kickstarter in Indigogo. Na tak način smo tudi mi želeli Lavivaveri omogočiti, da pride do svoje lastne stekleničke, in skupaj z njima upamo, da se bo trg na ponudbo odzval pozitivno.“ Del projekta je zanimiv predstavitveni filmček.