Človečnost bivanja

Anthropologie: novosti za dom so omamno stilirane.

 

 

Antropologija (grško ἄνθρωπος: anthropos – človek + λογος: logos – beseda, govor) ali človekoslovje je znanstvena veda o človeštvu (glej rod homo (hominoid)) kot členu narave in o njegovi biološki naravi. Raziskuje njegov položaj med ostalimi živimi bitji, lastnosti zgradbe telesa, izvor, starodavne in sodobne fizične tipe. Veda sama je celovita v dveh pogledih: ukvarja se s človeškim rodom skozi njegovo celotno zgodovino in z vsemi razsežnostmi človečnosti.

Vir: Wikipedia

Anthropologie (fr. antropologija) vedno ponuja celostno nakupovanje: tisto, ko niti obleke zanj ali zanjo niti predmeti za dom niso dolgočasno razpostavljeni, ampak je prihod v trgovino vstop v deželo, ustvarjeno za vzbujanje naših čustev, hrepenenj, želja, izbir – in, ja, ne slepimo se – odpiranje denarnic.
 

Čeprav znamka še ne šteje 20 let (leta 1992 je odprla prvo trgovino v Pensilvaniji v ZDA) iz leta v leto bolje obvlada prodajanje zgodb in ne samo sledi naši muhasti potrošniški duši, ampak jo celo prehiteva. Tudi na spletu. Brskala sem po straneh, namenjenih novostim za dom, ki so jih poimenovali Vrtna zabava. Pregledna navigacija, dober izbor izdelkov z vsega sveta, očarljive nove kolekcije. Veliko mojstrskih izdelkov: keramike, stekla, tekstila, jedilnega pribora … in bolj nepotrebnih, toda zelo mikavnih kosov: skled, košar, svečnikov, poglejte tiste zalivalke v obliki ptic!

 

 

Ampak nova stiliranja ob predstavitvi! Ko se mi, nemarnici, zdi, da sem cepljena že proti vsem marketinškim prijemom za vzbujanje potrošniških želja, brezskrbno kliknem na podobe, ki jih zdaj delim z vami. Potem … postanem sentimentalna, iz ozadja se oglasi imaginarna muzika, kar pri meni pomeni, da sem not’, gledam in gledam in se čudim subtilnim postavitvam in izbranim barvnim zgodbam in v grlu me malo stisne od lepote kot na renesančnih tihožitjih flamskih mojstrov. Od tu do poželenja po novih krožnikih ni več daleč …